Всеукраинский Юридический Портал: Форум
Октября 28, 2020, 03:52:39 am *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: SMF - Just Installed!
 
   Начало   Помощь Поиск Календарь Войти Регистрация  
Страниц: [1]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Як оскаржити акт податкової?  (Прочитано 16162 раз)
Андрей 1990
Новичек
*
Офлайн Офлайн

Сообщений: 3


E-mail
« : Мая 14, 2011, 11:13:12 pm »

Податкова винесла акт, як правельно його оскаржити? Чи потрібно спочатку дочекатись рішення?
Записан
ekspert
Global Moderator
Пользователь
*****
Офлайн Офлайн

Сообщений: 70


E-mail
« Ответ #1 : Мая 15, 2011, 08:19:02 am »

Власне акт перевірки не підлягає оскарженню, адже він лише фіксує факт вчинення правопорушення та не має обовязкового характерую Таким чином, він не є актом індивідуальної дії або нормативно-правового характеру у розумінні КАСУ.

Попробуйте подать в суд иск о признании действий сотрудников ГНИ по проведению проверки противоправными. Документ (акт) составленный в результате противоправных действий является недопустимым доказательством в понимании ст.70 КАСУ. Т.е., само по себе автоматически это не приводит к отмене акта или его частей, но существенно ограничивает сферу применения и процессуальные свойства (в смысле - невозможность основывать на нем свои требования в судебном порядке).

Це залежить від того, яка перевірка була. Щодо проведення планової перевірки важко знайти зачіпки щодо протиправних дій. Хіба що документи на перевірку не було належним чином складено ДПІ. Або порушення у складанні самого акту. Що буває не так часто.


Записан
ekspert
Global Moderator
Пользователь
*****
Офлайн Офлайн

Сообщений: 70


E-mail
« Ответ #2 : Мая 15, 2011, 08:21:05 am »

Чинне податкове законодавство України не передбачає можливість оскарження акту податкової перевірки, надаючи платникові податків лише можливість перегляду рішення податкового органу, оформлене податковим повідомленням. Таким чином, можна зробити висновок, що акт, на підставі якого податківцями приймається рішення, не є документом, здатним спричинити які-небудь юридичні наслідки. Наявність тільки одного акту мало, для того що б притягнути платника податків до відповідальності.

Між тим, маючи інформативний характер, акт являється, мабуть, одним з важливих документів, що підтверджують проведення перевірки і як вказано в п. 1.3. Порядку оформлення результатів не виїзних документальних, виїзних планових і позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного і іншого законодавства, затвердженого наказом ДНАУ від 10.08.2005 р. № 327 є носієм доказової інформації про виявлені порушення.

Як показує практика, в такий носій доказової інформації, перевіряючими, на момент проведення перевірки, може вноситися не уся інформація або вноситься недостовірна інформація. І хоча платник податків позбавлений можливості оскаржити сам акт, він все-таки може, до отримання податкового повідомлення, подати впродовж 3-х днів свої заперечення на такий акт (п.4.4 Близько № 327).

Оскільки акт є ні чим іншим як основою для прийняття податкової рішення, то цілком логічно своєчасно надати посадовцям максимальний об'єм інформації, яка можливо зможе допомогти їм при складанні акту.

Насамперед ми рекомендуємо в самому акті, при його підписанні, зробити вказівку на те, що ви не згодні з виводами, викладеними в цьому документі і що впродовж трьох днів, надасте свої аргументовані заперечення.

Далі сам факт напряму ваших заперечень необхідно буде зафіксувати шляхом отримання відмітки податківців на їх копії. Крім того, їх можна просто направити цінним листом з описом вкладення. Наявність заперечень в майбутньому, може розцінюватися судом як додаткова основа для ухвалення рішення на користь платника податків.

Начальнику ДПІ

у ______________ районі

міста Києва

__________________

ЗАПЕРЕЧЕННЯ

на акт про результати документальної невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «А» (код ЄДРПОУ _____________) в частині дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість при взаємовідносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю «Б» (код ЄДРПОУ ___________) за червень 2010 року № ХХХХХХХХХ від __ червня 2010 р.

________.2010 року Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі міста Києва було проведено документальну невиїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «А» в частині дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість при взаємовідносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю «Б» за період червень 2010 р. Перевірка здійснювалась головним державним податковим ревізором-інспектором відділу перевірок ризикових операцій управління податкового контролю юридичних осіб ДПІ в Дніпровському районі м. Києва _______________________.

На думку перевіряючого, наше підприємство порушило п.п.7.2.3 п.7.2., п.п.7.4.1., 7.4.5. п.7.4., п.п.7.5.1. п.7.5. ст. 7 ЗУ «Про податок на додану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.1997 р. По закінченню документальної невиїзної перевірки було складено Акт № ХХХХХХХ від ________2010 р., який надійшов на нашу адресу рекомендованим листом 23.09.2010 року.

Відповідно до «Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства», затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України № 327 від 10.08.2005 року, у разі незгоди посадових осіб із висновками перевірки чи фактами та даними, викладеними в акті перевірки, суб'єкт господарювання має право протягом трьох робочих днів з дня, наступного за днем отримання примірника акта перевірки подати до органу державної податкової служби заперечення до акта перевірки. Таким чином, якщо вищезазначений акт отриманий нашим товариством 23.09.2010 р., то останній робочий день оскарження припадає на 28.09.2010 р.

Документальною невиїзною перевіркою було встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «А» порушило п.п.7.2.3 п.7.2., п.п.7.4.1., 7.4.5. п.7.4., п.п.7.5.1. п.7.5. ст. 7 ЗУ «Про податок на додану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.1997 р. зі змінами і доповненнями і завищило податковий кредит з податку на додану вартість на загальну суму - 800 300,00 гривень, за червень 2010 року.

Перевіряючими, в ході відпрацювання податкових декларацій з ПДВ за червень 2010 року та додатка 5 до декларації встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «А» мало відносини з Товариством з обмеженою відповідальністю «Б» (код ЄДРПОУ __________), яке не подало декларацій з ПДВ за червень 2010 року, тобто не задекларувало і не відобразило податкові зобов'язання з ПДВ за червень 2010 року на загальну суму 800 300, 00 гривень, що підтверджено відповідно до бази даних «АІС, зпівставлення з ПЗ і ПК».

Товариство з обмеженою відповідальністю «А» не погоджується із висновками Акта невиїзної перевірки № ХХХХХХХХХХХ від _______2010 р, на підставі наступного:

1. В податковий кредит за червень 2010 року ми включили не всю суму, тобто не 800 300, 00 гривень, як це зазначено у Акті невиїзної перевірки, а лише 600 602, 94 гривень, що зазначено в Розділі II податкової декларації з ПДВ за червень 2010 року, яку нами було подано до податкової інспекції (копія додається);

2. Також категорично не згідні з Актом невиїзної перевірки, тому, що Відповідно до п.п.7.5.1. п.7.5. ЗУ «Про податок на додану вартість» датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

-або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;

-або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Товариство з обмеженою відповідальністю «А» отримало від Товариства з обмеженою відповідальністю «Б» дві податкові накладні за червень 2010 року. Отримання податкових накладних від даного товариства, засвідчує факт придбання товарів, тобто виникнення першої події, що дає законне право на отримання нами податкового кредиту. Крім цього, Товариство з обмеженою відповідальністю «А» здійснило усі інші, необхідні для одержання податкового кредиту дії, які передбачені в п.п. 7.7.4. п.7.6. ЗУ «Про податок на додану вартість», а саме: подало відповідному податковому органу податкову декларацію та заяву про повернення такої повної суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

На підставі вищевикладеного, керуючись «Порядком оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства», затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України № 327 від 10.08.2005 року, ЗУ «Про податок на додану вартість» № 168/97 від 03.04.1998 року зі змінами і доповненнями,

Просимо:

1. Прийняти заперечення до розгляду;

2. Скасувати акт № ХХХХХХХХХХ від _______ 2010 р. в повному обсязі;

3. Повідомити Товариство з обмеженою відповідальністю «А» про результати розгляду заперечення за адресою: _______________

Додатки:

1. Копія Акту документальної перевірки № ХХХХХХХХХ від _______ 2010 р.;

2. Копія податкової декларації з податку на додану вартість за червень 2010 року;

Копії податкових накладних № ___ від ______ за 2010 року.

Директор ТОВ «А» _____________
Записан
Страниц: [1]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!